Asistenta pentru clienti
Echipa noastra este aici pentru a va asista.
Intrebari generale
Comenzi si Transport
Nu. Crearea unui cont este optionala. Recomandam crearea unui cont pentru cei care vor mai face si alte comenzi de pe site-ul nostru, astfel nu va mai trebui sa completati adresa de livrare si facturare.
Utilizand pagina de inregistrare.
Intrati contul dumneavoastra, selectati adrese si introduceti adresa dumneavoastra.
Din contul meu accesand din meniu comenzi . Aici veti putea verifica starea comenzilor efectuate. Veti primi si un numar de AWB, cu care puteti verifica locatia coletului.
Stickerele, brelocurile si accesoriile vin impachetate in plicuri din plastic sau carton care au in interiorul lor protectie din folie cu bule.
De obice dureaza pana la 48 de ore din momentul in care ati facut comanda exceptand:
- Comenzile plasate vineri si sambata vor fi expediate luni
- Comenzile plasate duminica si luni vor fi expediate marti.
Nu avem nici o alta taxa inafara de cele afisate pe site.
Conditii de retur
Returnari si schimburi
Daca doriti sa returnati un produs, aveti la dispozitie 14 zile de la achizitie sa faceti acest lucru, iar inainte de a trimite produsul la noi va rugam sa cititi cu atentie conditiile de retur de mai jos.
- Acestea nu sunt conforme cu descrierea de pe site.
- Ati primit alt produs fata de cel comandat.
- Produsul dumneavoastra a ajuns deteriorat sau cu alte defecte.
In cazul in care primiti alte produse decat cele comandate, noi ne angajam responsibilitatea de a va expedia produsele comandate suportand atat taxa de transport cat si taxa de retur a produselor gresite.
In cazul in care coletul este intact iar produsele sunt deteriorate, ne angajam responsibilitatea de a va trimite alte produse la schimb suportand taxa de transport. Dar daca coletul este deteriorat din cauza transportului , dumneavoastra trebuie sa il refuzati si sa reclamati curierului pagubele. Intotdeauna coletele noastre vor fi expediate cu posibilitate de verificare inainte de achitarea acestuia.
Retururile trebuie expediate la aceasi adresa in care apare expeditorul pe colet.
Meditation williamsburg kogi blog bushwick pitchfork polaroid austin dreamcatcher narwhal taxidermy tofu gentrify aesthetic.
Daca observati faptul ca ati introdus adresa gresita, va rugam sa o modificati accesand sectiunea adrese din contul meu. Daca ati facut o comanda fara a crea un cont, va rugam sa ne contactati telefonic cat mai rapid inainte de a expedia coletul la adresa gresita, iar noi vom corecta adresa pentru dumneavoastra.
Da, doar cu conditia de a ne anunta telefonic imediat dupa ce ati facut comanda. Daca comanda dumneavoastra este facuta pe timp de noapte, va rugam sa ne trimiteti un email la adresa [email protected] prin care sa ne informati ca doriti sa anulati sau sa modificati comanda. Sau puteti sa ne apelati de Luni pana Sambata de la 08:00 pana la 18:00.
In cazul in care ati confirmat comanda si va razganditi dupa ce aceasta a fost expediata, nu se pot face alte modificari si nu acceptam anularea acesteia. Comanda expediata trebuie ridicata si achitata de dumneavoastra.
Da. Cand sunteti pe pagina produsului cu stoc epuizat, veti avea posibilitatea de a introduce email-ul pentru a primi o notificare cand acesta este din nou disponibil in stoc.
Persoanele care au comandat produse de la noi si nu le-au ridicat, nu mai au dreptul de a face o alta comanda. Avem o baza de date cu o lista neagra a persoanelor care nu au ridicat comenzile efectuate la noi pe site.